فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته قیمت دوربین مدار بسته قیمت دزدگیر اماکن دوربین مدار بسته hdcvi هوشمند سازی مدارس

مطالب علمي
بروز ترين مطالب علمي

عينك خلباني

شيشه آينه اي زرد

اگر شما هم به داشتن يك عينك آفتابي بسيار شيك علاقه مند هستيد امروز براي شما پيشنهاد ويژه اي را در نظر گرفته ايم.نام محصول امروز ما عينك خلباني مي باشد. اين عينك آفتابي با زيبايي منحصر به فرد خود باعث شده تا بسياري از جوان ها توجه ويژه اي به آن داشته باشند.شايد در نگاه اول جلوه بسيار شيك و طراحي فريم منحصر به فرد ان باعث شود تا هر بيننده اي را به خود جلب نمايد.محصول امروز ما از مدل شيشه زرد رنگ بوده و در مقابل آفتاب علاوه بر اينكه از چشمان شما به خوبي و كاملا استاندارد از اشعه UV محافظت مي كند همچنين باعث مي گردد تا شما چهره اي بسيار جذاب و زيبا داشته باشيد .

خريد عينك خلباني

در ميان ساير عينك آفتابي هاي موجود در بازار اگر مي خواهيد از طرحي منحصر به فرد و متفاوت استفاده كنيد و توجه همگان را به خود جلب نماييد پيشنهاد ما تنها يك مدل است و آن استفاده از عينك خلباني است.در توصيف اين عينك ريبن  زيبا مي توان اينگونه نوشت كه :
-عينكي خاص با طراحي فريم فوق العاده جذاب مدل 3025
-همراه با شيشه هاي آينه اي زرد رنگ مايل به سبز
-داراي استاندارد400 UV
-داراي فريم طلايي رنگ منحصر به فرد و مقاوم و ضد زنگ
-همراه با گارانتي معتبر
-داراي اسپري مخصوص جهت پاك كردن شيشه عينك
شما جهت تهيه اين محصول خاص با كيفيت بالا از فروشگاه البرز خريد و همچنين نحوه پرداخت مبلغ آن كار آساني در پيش داريد. كافيست به يكي از روش هاي زير جهت خريد اين محصول اقدام نماييد :
من مي خوام براي خريد عينك خلباني فوق اقدام نمايم بايد دقيقا چيكار كنم ؟
-فرقي نداره كجاي كشور هستيد كافيه بروي دكمه خريد پستي كنار محصول كليك كنيد و از طريق سايت فرم سفارش را ثبت نماييد.
-همچنين مي توانيد ادرس كامل پستي خود را به همراه نام محصول و نام گيرنده را به شماره 09359482324 پيامك نماييد.
-در ضمن مي توانيد به صورت تماس تلفني با شماره 09359482324 مشخصات خود را به ما اعلام نماييد تا عينك خلباني را برايتان ارسال نماييم.

 

خريد اينترنتي عينك خلباني

چگونه وجه كالا را بايد بپردازم ؟
كاري نداره شما اول خريد كنيد و محصول را دريافت نماييد و بعد از اينكه از رسيدن محصول مطمئن شديد مي توانيد وجه كالا را به مامور پست دهيد . با اين روش بدون هيچگونه دغدغه اي مي توانيد هر خريد كه خواستيد از فروشگاه البرز خريد انجام دهيد.
چه مدت طول مي كشد تا كالاي خريداي شده به دست من برسد ؟
چون به صورت پستي محصول شما برايتان ارسال مي گردد معمولا بين ۲ روز تا نهايتا ۵ روز زمان خواهد برد تا كالاي مورد نظرتان به ادرس شما ارسال شود.
گارانتي بازگشت پول
شما با خيال راحتي مي توانيد از فروشگاه البرز خريد اقدام به تهيه محصولات مورد نظر خود نماييد . ما تمامي محصولات خود را گارانتي كرده ايم و در صورتيكه هر گونه مشكلي در ان ديده شد ما آنرا برايتان به صورت رايگان تعويض خواهيم كرد.

عينك خلباني شيشه زرد

عينك خلباني

 

اما بازگرديم به توضيحات بيشتري در مورد عينك خلباني فوق. اين عينك داراي لنزي استاندارد است و اين عامل باعث مي شود تا شما رد استفاده هاي طولاني مدت به هيچ وجه احساس خستگي نكنيد و چشمان شما آسيب نبيند.همچنين استاندارد بودن لنزهاي اين محصول باعث مي شود تا شما در هنگام استفاده در نور آفتاب دچار مشكل نشويد و در واقع از ورد اشعه هاي مضر جلوگيري خواهد كرد.
بدنه فلزي و ضد زنگ عينك ريبن فوق باعث شده تا هم جذابيت ان بيشتر شود و هم ميزان ماندگاري و كيفيت بالاتري داشته باشد.طراحي هوشمندانه فريم عينك فوق باعث گرديده تا در ميان آقايان و خانم هاي سخت پسند بسيار مورد استقبال واقع شود. در كل اگر به دنبال يك عينك آفتابي با طرحي متفاوت و قيمتي مناسب هستيد به نظر ميرسد در ميان ساير برندهاي موجود عينك خلباني فوق مي تواند انتخاب مناسبي براي شما باشد.

عينك خلباني

خريد عينك خلباني

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۹:۲۴:۴۶ ] [ عليرضا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی